Ajánló

Így jártam anyátokkal 7. évad

Így jártam anyátokkal
Így jártam anyátokkal


2030-ban járunk, Ted a gyerekeinek mesél arról, hogy ismerte meg az anyjukat. A 25 évvel azelőtti emlékekből tudjuk meg, hogy mi történt Teddel és barátaival 2005-ben. Hogyan ismerkedett meg Robinnal, a tévés bemondóval, hol lakik barátjával Marshallal és menyasszonyával Lilivel, és miféle őrült kalandokba keveredik Barney-val. Fél órás sitcom 5 barát kalandjai New Yorkban.

Így jártam anyátokkal - 7. évad (How I Met Your Mother)
FELIRATOS!
01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09


2 megjegyzés:

  1. mikor lesz fenn a negyedik rész.? :/

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom a régieket letiltották. Csak azok a részek elérhetők, melyek frissültek mostanában. Korábban is volt már ez a hiba, de úgy láttam orvosoltad. Kérlek nézz rá légyszíves.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...